torstai 10. lokakuuta 2013

: )

Super hyvä päivä tänään. Kävin tapaamassa serkkuani kahvilla, istuttiin pari tuntia kirjaston kahvilassa ja juttua riitti. Ehdotti tapaamista, on yläasteen opettaja ja tavattiin hyppytunnillaan. Ahdistuin jo alkuviikolla kun ehdotti tapaamista, mutta sain mentyä ja oli tosi kivaa. Viime yönä en saanut oikein nukuttuakaan ja aamulla kiukkusin. Mutta onneksi menin. Olen ollut niin huono tapaamaan ihmisiä, että tuo tämänpäiväinen oli iso juttu.

Ollaan vietetty lapsuus yhdessä ja oltu tekemisissä aika paljon, nyt aikusiällä vähemmän, mutta muutaman kerran vuodessa kuitenkin tavataan. Oltiin lapsina aina mummolla paljon ja oltiin kuin sisaruksia, paljon yhteisiä ja erillisiä muistoja. Meillä molemmilla on aika hatarat muistikuvat lapsuudesta, mutta toinen muisti jotain ja toinen toista. Meillä on vaan pari vuotta ikäeroa, itse olen se vanhempi. Asuin 4-6 vuotiaana Englannissa ja kun palasin Suomeen (isäni on englantilainen) en paljon osannut suomea, ja serkku kertoi tänään, että opetin sille ja kaikille muille lapsille pustossa kirosanoja englanniksi. Taisin olla aika angsti jo silloin kuusi vuotiaana :D

Kaksi siskoakin mulla on, mutta ovat vanhempieni uusista liitoista ja ikäeroa on kymmenisen vuotta molempiin. Äidin puoleisen siskon kanssa olen jonkin verran tekemisissä, mutta mä olen jotenkin kateellinen ja mustasukkainen, eikä meidän välit ole niin läheiset..

Mutta hyvä päivä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti